BmxCamp 2019 - Turnus 1
14.07 - 26.07.2019
Kowalewo Pomorskie
Cena: 2998 PLN
Zapisy do wyczerpania miejsc
Opis
BmxCamp to obóz dla osób pragnących rozpocząć swoją przygodę z Bmxem, a także dla chcących doskonalić swoje umiejętności jazdy na rowerze, nauczyć się nowych trików i po prostu dobrze się bawić.
Opcje zamówienia
Koszulka *
Wybierz rozmiar koszulki:
Transport *
Wybierz rodzaj transportu
Faktura *
* wymagane
Kwota brutto
Płatność / Zaliczka
Potwierdzeniem zamówienia jest wpłacenie zaliczki w wysokości:
- ( całej kwoty)
lub pełnej kwoty:
*-
Po przesłaniu przez Usługodawcę (Organizatora) drogą mailową informacji o przyjęciu zamówienia Użytkownika do realizacji, Użytkownik powinien dokonać płatności za zamówienie, w wysokości wynikającej z zawartej Umowy o świadczenie usług turystycznych, tj.:
a) Zapłaty zaliczki, tj. :deposit albo pełnej ceny imprezy turystycznej,w formie przelewu bankowego,w terminie 7 dni;
b) W razie uiszczenia zaliczki w wysokości i terminie, o których mowa powyżej, w lit a) –Zapłaty pozostałej części ceny imprezy turystycznej,w formie przelewu bankowego w terminie do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej. W razie nie wykonania powyższych zobowiązań, Usługodawca będzie uprawniony do odstąpienia od zawartej Umowy o świadczenie usług turystycznych, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Serwisu Internetowego https://avetravel.pl/regulamin. W wypadku niedokonania wpłaty w okresie 7 dni od daty złożenia zamówienia, będzie ona anulowana przez operatora serwisu.
Potwierdzeniem zamówienia jest wpłacenie pełnej kwoty:
-
W wypadku niedokonania wpłaty w okresie 7 dni od daty złożenia zamówienia, będzie ona anulowana przez operatora serwisu.

* Cena nie zawiera kaucji zwrotnej 50 PLN pobieranej podczas przyjęcia dziecka na obóz i zwracanej w dniu zakończenia obozu
Ogólne warunki uczestnictwa

Ogólne Warunki Uczestnictwa [OWU]

Zasady ogólne

Organizatorem jest EverGrowing Wojciech Baranowski z siedzibą w Warszawie (02-255), ul. Krakowiaków 80/98, NIP: 1130028954, REGON: 142016821, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, posiadający zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Województwa Mazowieckiego pod numerem 1827. Prawa i obowiązki Klientów określają wydane w oparciu o art. 384 § 1 k .c. oraz Ustawę z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych niniejsze „Ogólne Warunki Uczestnictwa”.

Zamówienie imprezy turystycznej

Zamówienie Imprezy turystycznej odbywa się za pośrednictwem strony serwisu internetowego działającego w domenie http://avetravel.pl, na której Użytkownik (Klient) wypełnia dedykowany formularz i odsyła do Usługodawcy (Organizatora) przy użyciu przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Użytkownik (Klient) otrzymuje również informację w zakresie wysokości zaliczki stanowiącej 40% całkowitej kwoty Imprezy turystycznej. Organizator po otrzymaniu zamówienia, na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej przesyła potwierdzenie jego otrzymania. Następnie, po potwierdzeniu otrzymania zamówienia, Usługodawca przesyła na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Usługodawcy o przyjęciu oferty złożonej przez Użytkownika, i z chwilą jego otrzymania przez Użytkownika zostaje zawarta Umowa o świadczenie Usług Turystycznych. Do wiadomości e-mail, o której mowa powyżej dołączone są:

  • a) Umowa o świadczenie usług turystycznych,
  • b) OWU (Ogólne Warunki Uczestnictwa),
  • c) Karta kwalifikacyjna,
  • d) Regulamin Serwisu Internetowego,
  • e) Ogólne Warunki Ubezpieczenia.

Użytkownik (Klient) powinien dokonać płatności przelewem bankowym na rachunek bankowy Organizatora. Użytkownik powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy o świadczenie usług turystycznych w następujący sposób:

  • a) zapłata zadatku w wysokości 40% ceny Imprezy turystycznej albo zapłata pełnej ceny Imprezy turystycznej, w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług turystycznych;
  • b) w razie uiszczenia zaliczki w wysokości i terminie, o których mowa powyżej, w lit a) – zapłata pozostałej części ceny Imprezy turystycznej w terminie do 30 dni przed rozpoczęciem Imprezy turystycznej.

Zamówienie Imprezy turystycznej może być dokonane na rzecz kilku osób. Osoba dokonująca zamówienia odpowiedzialna jest za uiszczenie pełnej kwoty ceny za Imprezę turystyczną za wszystkie osoby wymienione w potwierdzeniu zamówienia. Osoba dokonująca zamówienia musi mieć skończone 18 lat. Zawarcie umowy o świadczenie usług turystycznych na rzecz osoby małoletniej wymaga pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych. Umowa o świadczenie usług turystycznych zawierana jest drogą elektroniczną.

Płatności

Całkowity koszt usługi turystycznej podany jest klientowi w podsumowaniu zgłaszanej rezerwacji w formularzu, jaki klient wypełnia za pośrednictwem strony internetowej serwisu, dostępnego w domenie: http://avetravel.pl. Cena nie obejmuje kosztów dodatkowych ubezpieczeń itp., a odpowiedzialność za ich uzyskanie spoczywa na kliencie. Cena imprezy podawana jest w PLN. Zaliczkę należy uiścić na wskazany przez organizatora rachunek bankowy w ciągu 7 dni roboczych od momentu dokonania rezerwacji, natomiast pełną opłatę za usługę turystyczną, należy uiścić najpóźniej na 30 dni przed datą wyjazdu, chyba że strony w umowie uzgodnią inaczej. W okresie 20 dni przed datą wyjazdu cena ustalona w umowie nie może być podwyższona. Cena ustalona w umowie może ulec zmianie pod warunkiem, że organizator udokumentuje wpływ na podwyższenie ceny jedną z następujących okoliczności: (i) wzrost kosztów transportu, (ii) wzrost opłat urzędowych, podatków.

Zmiana i rezygnacja po stronie Organizatora

Jeśli przed rozpoczęciem usługi turystycznej Organizator będzie zmuszony, z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki umowy z Klientem, z zastrzeżeniem art. 17 ustawy o usługach turystycznych, niezwłocznie o tym powiadomi Klienta. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie poinformować Organizatora, czy:
  • 1. Przyjmuje proponowaną zmianę umowy, albo
  • 2. Odstępuje od umowy za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych świadczeń i bez obowiązku zapłaty kary umownej.
Jeżeli Klient, odstępuje od umowy, lub jeżeli Organizator odwołuje imprezę turystyczną z przyczyn niezależnych od Klienta, Klient ma prawo, według swojego wyboru:
  • 1. Uczestniczyć w imprezie zastępczej o tym samym lub wyższym standardzie, chyba, że zgodzi się na imprezę o niższym standardzie za zwrotem różnicy w cenie
  • 2. Żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych świadczeń

W przypadku odwołania Imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń, Użytkownik (Klient) zostanie o tym fakcie powiadomiony na piśmie, nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Imprezy turystycznej.

Zmiana i rezygnacja po stronie klienta – Przeniesienie na inną osobę uprawnień i obowiązków z tytułu umowy o świadczenie usług turystycznych.

Klient może bez zgody organizatora przenieść na osobę spełniającą warunki korzystania z usługi turystycznej wszystkie przysługujące mu z tytułu umowy o świadczenie usług turystycznych uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej umowy obowiązki. Przeniesienie uprawnień i przejęcie obowiązków, o którym mowa powyżej jest skuteczne wobec organizatora, jeżeli klient zawiadomi go o tym przed rozpoczęciem świadczenia usługi turystycznej w terminie 7 dni. Za nieuiszczoną część ceny usługi turystycznej oraz koszty poniesione przez organizatora w wyniku zmiany uczestnika, klient i osoba przejmująca jego uprawnienia odpowiadają solidarnie. Rezygnacja przez Klienta z zakupionej imprezy turystycznej wymaga pisemnego oświadczenia złożonego organizatorowi. Organizator ma prawo obciążyć Klienta faktycznymi kosztami, jakie poniesie w związku z rezygnacją Klienta. Oszacowanie faktycznie poniesionych kosztów może nastąpić najpóźniej na dzień po planowanym wyjeździe, z którego Klient rezygnuje, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

Obowiązki klienta

Klient może korzystać ze sprzętu sportowego i innego dostępnego, pod warunkiem uzyskania zgody instruktora/opiekuna i tylko pod jego nadzorem. Klient ma obowiązek posiadania własnego sprawnego roweru typu Bmx lub hulajnogi i kasku typu orzech. Klient biorący udział w zajęciach ma obowiązek:
  • 1) Stosować się do wszelkich poleceń instruktorów i opiekunów.
  • 2) Przestrzegać regulaminu skateparku i regulaminów urządzeń, z których korzysta.
  • 3) Jeździć wyłącznie w poprawnie założonym i zapiętym kasku na sprawnym rowerze lub hulajnodze.
  • 4) Zgłaszać wszelkie problemy i usterki instruktorowi a w szczególności, te dotyczące zagrożenia zdrowia własnego.
  • 5) Nie utrudniać korzystania z obiektu innym uczestnikom.
  • 6) Poruszać się wyłącznie po przeszkodach i trasach wyznaczonych przez instruktora w sposób przedstawiony przez instruktora.
  • 7) Rozglądać się i kontrolować wzrokiem pozostałych uczestników zajęć.
  • 8) Sygnalizowania chęci rozpoczęcia przejazdu lub wykonania triku innym użytkownikom skateparku.
  • 9) Rozgrzewać stawy i mięśnie przed rozpoczęciem zajęć.
  • 10) Zachowywać się kulturalnie.
  • 11) Znajdować się w zasięgu wzroku instruktora.
  • 12) Zachować zdrowy rozsądek i nie przeceniać swoich możliwości.
Klient nie może:
  • 1) Pożyczać sprzętu i akcesoriów od innych użytkowników skateparku i osób trzecich.
  • 2) Wypożyczać sprzętu i akcesoriów innym użytkownikom skateparku i osobom trzecim.
  • 3) Oddalać się bez zgody opiekuna/instruktora od podgrupy do której należy.
  • 4) Samowolnie próbować naprawy sprzętu.
  • 5) Obsługiwać sprzętu grającego.
  • 6) Utrudniać poruszania się po skateparku innym uczestnikom.
  • 7) Użytkować skateparku jeżeli nie ma w pobliżu instruktora.
  • 8) Próbować i wykonywać ewolucji poza wyznaczonymi do tego miejscami.

Reklamacje

Jeżeli w trakcie trwania usługi turystycznej klient stwierdza wadliwe wykonywanie umowy, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym organizatora. Niezależnie od zawiadomienia, o którym mowa powyżej, klient może złożyć organizatorowi reklamację zawierającą wskazanie uchybienia w sposobie wykonania umowy oraz określenie swojego żądania, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia imprezy. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji organizator szczegółowo uzasadnia na piśmie przyczyny odmowy. Jeżeli organizator nie ustosunkuje się na piśmie do złożonej reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, a w razie reklamacji złożonej w trakcie trwania usługi turystycznej w terminie 30 dni od dnia zakończenia usługi turystycznej, uważa się, że uznał reklamację za uzasadnioną.

Zasady odpowiedzialności organizatora

Organizator turystyki odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świadczenie usług turystycznych, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie:

  • 1) działaniem lub zaniechaniem klienta
  • 2) działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług
  • przewidzianych w umowie, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć, albo
  • 3) siłą wyższą.

Wyłączenie odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, w przypadkach wymienionych w ust. 1, nie zwalnia organizatora turystyki od obowiązku udzielenia w czasie trwania imprezy turystycznej pomocy poszkodowanemu klientowi.

Ubezpieczenie

EverGrowing Wojciech Baranowski z siedzibą w Warszawie (02-255), ul. Krakowiaków 80/98, NIP: 1130028954, REGON: 142016821, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, posiadający zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Województwa Mazowieckiego pod numerem 1827, oświadcza że posiada obowiązkową polisę Ubezpieczeniową GT 418/2018 na sumę gwarancyjną 75.000,00 PLN wydaną przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa Spółka Akcyjna, ul. Gwiaździsta 62, (53-416) Wrocław. Beneficjentem środków z tej polisy ubezpieczeniowej jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa. Przedmiotem gwarancji jest (i) pokrycie kosztów powrotu klientów organizatora z imprezy turystycznej do miejsca wyjazdu lub planowanego powrotu z imprezy turystycznej gdy organizator wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, (ii) pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów organizatora tytułem zapłaty za imprezę turystyczną gdy z przyczyn dotyczących organizatora oraz osób, które działają w jego imieniu, impreza turystyczna nie zostanie zorganizowana, (iii) zwrot części wpłat wniesionych tytułem zapłaty za imprezę turystyczną, odpowiadającą części imprezy turystycznej, która nie zostanie zrealizowana z przyczyn dotyczących organizatora oraz osób, które działają w jego imieniu.

Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o Usługach Turystycznych z późniejszymi zmianami. Ewentualne spory strony będą rozstrzygały polubownie, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia przez właściwy miejscowo sąd.

Ogólne Warunki Uczestnictwa z dnia 2018-11-05